123123 گالکسی اس 3 سامسونگ
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

گالکسی اس 3 سامسونگ
چهار شنبه 17 خرداد 1391 ساعت 18:51 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

بعد از انتشار اخبار و شایعات مختلف و زیاد، اسمارت فون گالکسی اس ۳ سامسونگ رسما معرفی و به نمایش گذاشته شد. به گفته JK Shin از سامسونگ بعضی از شایعاتی که در مورد این اسمارت فون بگوش می رسید واقعیت داشت و بعضی دیگر خیر، اما یکی از موضوعاتی که درست بود نام این دستگاه است. اما ما در این دستگاه جدید سامسونگ شاهد چه ویژگی هایی خواهیم بود؟

این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی ۴.۸ اینچی Super AMOLED HD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد، قابلیت ارتباطی ۴ جی که البته بستگی به مکان عرضه این محصول دارد، سیستم عامل اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ، یک دوربین قدرتمند ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی در جلو، پروسسور ۱.۴ گیگاهرتزی ۴ هسته ای  Exynoو رم ۱ گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات آن می باشد.

این اسمارت فون دارای باتری ۲,۱۰۰mAh به همراه قابلیت NFC می باشد. اما همانطور که در بخش سخت افزاری این  دستگاه بسیار خوب به نظر می رسد، این اسمارت فون ویژگی های خوب دیگری نیز دارد که می تواند به این شرکت کمک کند تا محصول خود را از دیگر رقبا جدا سازد.

یکی از مهمترین ویژگی های این اسمارت فون قابلیت eye-tracking می باشد که به صفحه نمایش این اسمارت فون اجازه می دهد تا هنگامی که شما به آن نگاه می کنید روشن باقی بماند. این قابلیت با استفاده از دوربین جلو کار می کند و برای زمانهایی مناسب است که مثلا مشغول خواندن یک مطلب هستید و صفحه نمایش آن تا مدتی که به آن نگاه می کنید، روشن می ماند.پس شاید بتوان به نوعی گفت که این اسمارت فون قابلیت های یک ایبوک ریدر را هم دارد!

همچنین این اسمارت فون دارای سیستم تشخیص صدا نیز می باشد که فرامین صوتی مختلف و متنوع کاربر را انجام می دهد، سیستمی که با نام S Voice از آن یاد میشود. این سیستم این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا مثلا به دستگاه بگوید تا به حالت snooze (چرت) رود، برنامه مربوط به دوربین را اجرا نموده و عکس بگیرد، موسیقی مورد نظر را پخش و کنترل نماید، میزان صدا را بالا و پایین کند، به جستجوی اطلاعات بپردازد و ایمیل و پیام ارسال کرده و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهد.

یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در مورد آن تیلیغات زیادی انجام داد، ویژگی Direct Call می باشد که این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در هنگام تایپ یک پیام در صورت نیاز، با انجام یک عمل ساده یعنی بردن گوشی به طرف گوش با شخص مورد نظر تماس تلفنی برقرار سازد.

Smart Alert  به کاربران، پیامهای دریافتی، missed calls و ایمیل ها را با لرزش اطلاع می دهد. ویژگی دیگری که در اس ۳ وجود دارد ویژگی S Beam می باشد. این ویژگی در واقع توسعه ای از Android Beam می باشد و به گفته سامسونگ این قابلیت را به دارندگان گلکسی اس ۳ می دهد تا با زدن گوشی ها به همدیگر به راحتی نسبت به انتقال فایل ها و به اشتراک گذاشتن آنها اقدام نماید. سامسونگ ادعا کرده که در این روش می توان ۱ گیگابایت اطلاعات را تنها در ۳ دقیقه منتقل کرد و این در حالیست که یک آهنگ ۱۰ مگابایتی تنها در ۲ ثانیه منتقل می شود. ویژگی بسیار جالب و تاثیر گذاری است. اینطور نیست؟

AllShare Cast، به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از این صفحه نمایش به صفحه نمایشی بزرگتر مانند یک تلویزیون منتقل نماید، به همراه AllShare Play، می توان محتوا را بین این اسمارت فون و تبلت منتقل نمود و البته اسمارت فون و پی سی. Group Cast ویژگی اصلی AllShare Play می باشد و اساسا به دارنده اس ۳ اجازه می دهد تا صفحه نمایش خود را با دوستان و کسانی که در یک شبکه WiFi یکسان قرار دارند به اشتراک بگذارد. آنها می توانند مثلا چیزی برروی آن کشیده، روی آن موضوعی نوشته و آن را بصورت real-time به اشتراک بگذارند.

یکی از نکات مثبت گلکسی اس ۲ وجود دوربینی قدرتمند بود که البته یکی از دلائل شهرت این اسمارت فون نیز می باشد. به نظر می رسد که سامسونگ این شهرت را به گلکسی اس ۳ نیز منتقل کرده است. دوربین ۸ مگاپیکسل آن با توجه به ویژگی هایی که دارد بسیار جداب به نظر می رسد. سامسونگ اعلام کرده که سرعت شاتر آن دارای تاخیر ۰ خواهد بود، روشنایی پشت نیز بهبود یافته است، با قابلیت Burst Shot می توان تا ۲۰ عکس را بصورت پشت سر هم ثبت کرد و قابلیت Best Photo هشت تصویر از آنها که دارای کیفیت بهتری می باشد را برای شما انتخاب می کند.

انتظار می رود که Samsung Galaxy S3، در اواخر ماه می و ابتدا در اروپا عرضه شود قبل از آنکه به بازار آسیا راه پیدا کند. همچنین این اسمارت فون ابتدا در رنگ های سفید و آبی عرضه می شود و این احتمال وجود خواهد داشت تا به مرور رنگهای بیشتری برای آن در نظر گرفته شود.قیمت آن نیز مطمئنا بستگی به محل عرضه و اپراتور مورد استفاده خواهد داشت. نکته آخر اینکه این اسمارت فون ۱۳۳ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۸.۶ میلیمتر می باشد.

حال که تقریبا از اکثر ویژگی ها و مشخصات این اسمارت فون قدرتمند سامسونگ مطلع هستید، آیا فکر می کنید که این اسمارت فون می تواند علاقمندان به اسمارت فون را راضی نگه دارد؟ رقابت آن با سایر اسمارت فون های موجود در بازار را چگونه ارزیابی می کنید؟



نظرات شما عزیزان:

LAMA
ساعت19:09---17 خرداد 1391
واقعا عالیه داش مخصوصا 4هسته ای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آرشیو کامل نوشته های پیشین